Pomoc i najczęściej zadawane pytania

W jakim czasie pojawią się zamówione pozycje na półce w pełnej wersji ?
Zamówione pozycje powinny pojawić się na półce w ciągu 24-ech godzin.
Czy czytelnicy widzą pełną ofertę BiblioPoint.pl ?
Czytelnicy widzą pełną ofertę we fragmentach oraz tytuły wykupione przez szkołę w pełnej dostępności.
Czy czytelnik może zgłaszać tytuły do zakupu jako propozycje ?
Czytelnicy mają prawo oraz możliwość informowania Administratora po stronie Biblioteki o propozycjach do zakupu, naturalnie osobą decyzyjną jest osoba odpowiedzialna po stronie Biblioteki za realizację zamówień.
Czy BiblioPoint.pl działa poza szkołą, która wykupiła dostęp do platformy ?
BiblioPoint.pl działa globalnie, na wszystkich urządzeniach, które posiadają dostęp do internetu.
Czy szkoła otrzymuje kody aktywacyjne i jaki jest ich koszt ?
Biblioteka otrzymuje nieograniczoną ilość kodów, ilość uzależniona jest od zapotrzebowania danej biblioteki szkolnej. Szkoła nie ponosi kosztów związanych z otrzymaniem kodów aktywacyjnych.
Czy podczas trwania umowy szkoła może wzbogacać swoją ofertę o nowości wydawnicze ?
Szkoła w każdej chwili ma możliwość oraz prawo wzbogacać swoją ofertę o nowości wydawnicze. Do tego celu służy dedykowany panel administratora co przyspiesza i ułatwia ten proces.
Czy użytkowanie BiblioPoint.pl wymaga instalowania oprogramowania ?
Użytkowanie platformy BiblioPoint.pl nie wymaga instalowania oprogramowania, działa na powszechnie użytkowanych przeglądarkach internetowych.